ارزش خوندن داره...
 
دانشجویان پزشکی لرستان (خرم آباد)مهر89
 
 

 

 قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.

بعد از مرگم، انگشت‌های مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت‌نگاری قرار دهید.

به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!

ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک ‌کاری کنند.

عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب ا کیدا ممنوع است.

بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.

کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!

مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.

روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.

دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!

کسانی که زیر تابوت مرا می‌گیرند، باید هم قد باشند.

شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.

گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.

در مجلس ختم من گاز اشک‌آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.

از اینکه نمی‌توانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می طلبم !

 

 

 

                      


 

زنده ياد حسين پناهي

 



نظرات شما عزیزان:

درويش
ساعت12:40---2 شهريور 1391
چطوريد آمپول زنا ؟

درويش
ساعت23:36---24 مرداد 1391
هيشكدوم

درويش
ساعت18:35---24 مرداد 1391
خدا قوت پاسخ:واسه روزه ها يا علوم پايه؟؟؟

...
ساعت12:26---22 مرداد 1391
پاسخ:اره ديگه يه لطفي كنين هر كس زودتر خبر دار شد بقيه رو هم مطلع كنه ولي فك كنم اوايل شهريور باشه انتخاب واحد.

Roya Majidi
ساعت20:39---21 مرداد 1391
kheili jaleb bud.tnxxx.rasti oun nazare balay che rabti be in post dare?پاسخ:خواهش ميشه قابل نداشت.نميدونم كي اين وسط ياد علوم پايه بودهD:

؟؟؟!!!
ساعت22:41---18 مرداد 1391
بچه ها ميگم كسي واسه علوم پايه چيزي خونده؟تو را خدا هر كي خونده بگه(با اسم مستعار) كه چي خونده؟من واقعا استرس دارمپاسخ:دلت خوشه ها ما روز روزش درس نميخونيم حالا كه شب تارشهD:البته خودمو ميگم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, :: 16:10 :: توسط : نفیسه صفاری

درباره وبلاگ
به وبلاگ دانشجویان پزشکی لرستان (خرم آباد)مهر89 خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان پزشکی لرستان (خرم آباد)مهر89 و آدرس lmsm89.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 60306
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 199
تعداد آنلاین : 1